Anamaria Ferentz s-a mutat la castel

luni, 15 septembrie 2008

Anamaria Ferentz si-a stabilit domiciliul in turnul unui palat de langa Bucuresti, pentru a fi sigura ca va putea dormi linistita.

Vedeta este extrem de incantata de noua ei locuinta, apreciind in special linistea zonei. Unul dintre motivele care au determinat-o sa abandoneze centrul Bucurestiului pentru suburbii a fost faptul ca fostii ei vecini erau extrem de zgomotosi.

"Aveam o vecina care facea sex in fiecare noapte si totul se intampla foarte sonor. Nu am mai vazut asa ceva. Eu am probleme oricum cu somnul, adorm greu, dar atunci era insuportabil. Plus ca zona, desi era centrala, nu era sigura deloc. Mie mi-a fost sparta masina in fata blocului si tot de acolo s-au furat niste scutere. Aici e cu totul altceva. E liniste, discretie si complexul are tot ce ii trebuie.

Castelul e impartit in apartamente, locuite in mare majoritate de artisti, deci beneficiez si de o atmosfera boema. Mi-am dorit mereu sa stau intr-un astfel de loc, e un fel de Melrose Place", a declarat cantareata.

0 comentarii:

Verifica Y.D
Rezultat Test: ON/OFF Si Avatarul