Manelistii au inchiriat iahtul lui Tiriac cu 700 de euro

vineri, 5 septembrie 2008

Desi a marturisit in repetate randuri ca nu suporta manele si ca si-ar dori ca acest gen muzical sa dispara din Romania, iata ca magnatul Ion Tiriac i-a ajutat, indirect, pe solistii de muzica lautareasca sa scoata un videoclip.

Recent, Denisa, una dintre cele mai cautate maneliste autohtone, a filmat un videoclip la piesa “Unde esti”, in portul Tomis din Constanta. Scenariul cantecului s-a filmat pe un iaht luxos, pe a carui panza este scris numele firmei auto, patronata de fostul tenismen “Tiriac Auto”, semn ca vasul este al acestuia.

Contactat telefonic, Liviu, impresarul Denisei a declarat: “Nu stiam ca este iahtul dansului. Am vazut sigla, dar nu am dat importanta. Am luat vaporul de la un prieten care inchiriaza iahturi de lux. Am platit 700 de euro pentru doua ore, insa eu am beneficiat de un tarif special, deoarece am mai colaborat cu persoana respectiva. In mod normal, costă cam 500 de euro pe ora”.

0 comentarii:

Verifica Y.D
Rezultat Test: ON/OFF Si Avatarul