Cristina Rus e urmarita de ghinion

miercuri, 10 septembrie 2008


De mai bine de un an si jumatate, de cand s-a despartit de Calin Pop, alaturi de care a trait o poveste de dragoste înca din adolescenta, Cristina Rus nu reuseste sa-si gaseasca fericirea. In iarna, blonda a avut un iubit cam posesiv, de care s-a despartit repede, iar la sfarsitul lunii aprilie l-a cunoscut pe italianul Mirco Maschio.

Atat timp cat au format un cuplu, cei doi nu s-au afisat niciodata împreuna si, desi nici unul dintre ei nu a declarat franc ca s-au despartit, italianul este, deja, în cautare de noi cuceriri, el interesandu-se de Ramona Gabor si de manelista Bianca Rus.

Insa ghinionul pare sa o urmareasca pe solista la fiecare pas. Saptamana trecuta, ea si-a lovit masina, de doua ori într-o zi: “Cred ca mi-am pierdut simtul orientarii, ca am intrat în doi stalpi si mi-am lovit masina atat în partea dreapta, cst si în partea stanga”, a declarat Cristina.

0 comentarii:

Verifica Y.D
Rezultat Test: ON/OFF Si Avatarul