Teatru de papusi acasa la Dan Helciug

luni, 15 septembrie 2008

Dan Helciug s-a iniitiat in arta teatrului de papusi in anul 2000, insa lumea show-biz-ului l-a acaparat odata cu infiintarea formatiei Spitalul de Urgenta.

“Am dat la actorie, iar dupa un an, m-am imbolnavit de placerea de a fi papusar. Nu am renuntat la idee si am mers pe acest drum, fiind fermecat de papusari si de toata arta asta teatrala. Am jucat in timpul facultatii, insa am renuntat dupa ce am intrat in show-biz. Acum, de cand a aparut pe lume fiul meu, am avut un motiv intemeiat de a pune mana iar pe papusi.

I-am facut un teatru acasa, insa el e prea mic sa inteleaga ce se intampla cu marionetele astea care la mine in mana prind viata, pe csnd la el nu prea. Oricum, rade cu pofta ori de cate ori ma joc cu el, aruncă jucariile de pereti, le rupe”, a povestit Helciug. Solistul isi doreste sa faca un musical cu papusi, dedicat insa adulţilor.

0 comentarii:

Verifica Y.D
Rezultat Test: ON/OFF Si Avatarul