"Nu e un rezultat rusinos!"

sâmbătă, 6 septembrie 2008











Victor Piturca declara ca isi asuma in totalitate responsabilitatea pentru umilinta din seara aceasta, 0-3 cu Lituania la Cluj

"Situatia e simpla, am prins o seara proasta, trebuia sa vina si acest moment. Am pierdut categoric, nu mai e nimic de spus. Am fost si eu jucator, stiu ce inseamna sa prinzi, stiu ce inseamna un asemnea moment.

Responsabilitatea imi revine mie, asta e situatia, nu avem ce face. Ma asteptam la jocul bun al lituanienilor, am atras atentia inainte de meci si jucatorii trebuiau sa inteleaga. Poate n-au inteles, poate nu pot mai mult.


Nu e un rezultat rusinos, fotbalul e un joc, poti sa pierzi si de maniera asta. Romania nu e o echipa asa mare incat sa bata tot. Cand am facut meciuri cu echipe mari am fost pusi la zid. Eu am spus ca echipa asta se ridiaca la nivelul Romaniei.

Am plecat cu stangul, stiu ca echipa asta poate sa invinga echipe mari din grupa noastra, din pacate am fost noi.

Trebuie sa pregatim meciul care urmeaza. Putea sa joace si Mutu, la cum am jucat in aceasta seara nu castigam. Nu a fost un jucator sa alerge normal.

Nu ma surpinde publicul, daca pierzi, antrenorul e de vina. Imi pare rau pentru publicul din Cluj pentru ca n-am reusit un joc bun." a spus selectionerul Piturca la gsptv.

0 comentarii:

Verifica Y.D
Rezultat Test: ON/OFF Si Avatarul